lite om vem jag är

Jag är en tjej från färnbo som döptes till Karin Johanna Hellström som föddes den 21 februari 1995. Jag bor med mina två föräldrar och min storebror som blir 21år i år. Rätt så normal fast onormal familj därför jag är som jag är kanske? Vi har alltid bott i samma ljusgula hus här i färnbo. Men tillbaka till hur jag är som person. Själv skulle jag beskriva mig själv som blyg och rädd för konfrontationer. Hatar att delta eller käfta i en bitchfight eller liknande. Har varken stake eller vokabulär för det. Det finns "tillfällen" som jag kallar dom som det går att bitchfighta, men det skulle inte gå om det var just under dom "tillfällena". Sen en ovana som jag har är att jag alltid konstant tänker på vad folk tycker om mig. Hatar den känslan när man tror att folk tror att man är en hjärndöd person som bara hänger efter andra. Eller att folk tror att man är mobbad. Hatar känslan då man får dom där dömmande blickarna. Oftast ignorerar jag dom för stunden men sen tänker jag på dom innan man somnar typ "vad vill den personen mig?" fast jag inte ens känner personen i fråga?

Jag vill visa mig som en positiv person därför tas jag inte alltid seriöst och om jag försöker vara seriös om nått får jag nästan alltid till svar "Är du sur eller?". Sen så skrattar jag ofta bort saker som kanske inte ska skrattas bort? Men använder just skrattet för att inte allt ska vara så seriöst. Visst jag kan vara seriös med mina vänner men inte alltid vid alla tillfällen. Men jag tror att det funkar som en skyddmekanism på något sätt också eftersom jag ofta inte vill säga vad jag tycker om saker eftersom jag är rädd att jag säger fel. Och jag känner att det kan vara fel om man delar för mycket eftersom då frågar människor alltid om den saken eller så. Eller att dom ifrågasätter vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: en kåååmpis

kom ihåg att du är bra som du är!

2012-03-21 @ 21:24:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0