Torsdag 15/3-2012

Hellu! Denna dag har varit bra! Igår hade jag studiedag som kändes rätt onödig. Tyckte det mest var tråkigt kan jag säga! Idag har jag haft naturkunskap som var min första lektion sen har jag mest glidit runt resten av dagen. Inga fler lektioner än naturkunskapen. Fast åkte ändå hem med tjugo över tre! Är så när man är en Nolifer från ÖSTERFÄRNEBO där det finns absolut INGET att göra. Aja, nu ska jag läsa igenom svenskahäftet som det är prov på imorgon! See ya lateroo! ( sen lite intressant fakta att den nya "roliga grejen" på lunchen är den såkallade "penisleken" som man ska säga penis högre och högre tills ingen vill fortsätta... Vilket resulterar i att jag är den sista som SKRIKER ut det. Så det blir alltid pinsamt för mig som vanligt.)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0