Saturday

Vaknade tidigt imorse av en flugjävel i fönstret, hata flugjävlar!!! Aja, idag drar jag till valbo med mamma och pappa ska nämligen köpa en keps. Hoppas den jag vill ha finns!!

Gårdagen var som vanligt skola fast hade bara en vanlig lektion som var svenska sen gick halva mattelektionen till att äta marängswiss! Sen efter det blev det lunch och dra till Göransson på mässa. Där hade vi en uppgift vi jobbade med, jag jobbade med mallis och soffan! Sen drog jag och Sofia hem med tjugo över tvåan vilket var skönt fast fick åka statsbuss? Lite liten kan man tycka men det blev inte så mycket folk kvar på den när vi hade passerat Årsunda. Sen resten av dagen degade jag vid datorn kikade serier osv!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0