Gratis är gott

Fattar inte alls var veckorna, dagarna, timmarna, minuterna och sekunderna tar vägen? Allt går så fort. Har inte haft en hel "ordentlig" skolvecka på en månad kanske? Fett skönt. Idag var min franska inställd vilket jag bad om i morse såå blev SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR glad!!! Han där ovan måste hört mig allvarligt talat! Så drog med Brook till Göransson för lite fika hehe... Gratis=Gott! Det var någon dag för gammlingar där typ. Sen bil hem med brooks mormor, sååå skönt att åka bil! Sen nu på kvällen försökte jag göra mina naglar lite fina vilket resulterade i misslyckande.. -.- aja, det var en lite små detaljer av min dag! Hejdåå! :) Btw grattis Sofia och Fredrik till 20 månader tilsammans! Tänkte att jag kanske skulle skriva det eftersom jag verkade lite kall emot soffan imorse när hon sa det så! ;)


Bild från fikat på Göransson med Brook!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack gosrumpa!

2012-03-20 @ 21:33:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0