GÄVLE

Hellu! Igår var jag till Gävle med Mallan, Sofia och Brook. Rikitgt trevligt men fick dock inte så mycket inhandlat... Men det blev iaf en svart klänning och ett halsband. Kommer bilder sen. Dagen i Gävle flöt på med shopping, prat och ätningar av både smoothie och mat. Men sen blev det att åka hem till Malin och käka bullar sen fick jag även skölja disk (eftersom anna var ju den som diska), haha men sen tittade jag och Anna även på när Malin sminkade Sofia. Blev även i tvingad äckliga cheeeseburger chips... Sen buss hem som bestod av sång från min och Annas sida. På kvällen dog jag i min säng och nu är jag vaken igen.

Det var helt enkelt en riktigt trevlig och rolig dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0