2012-03-21

Tänkte skriva lite kort om denna dag! Dagen började med att gå upp sju sen åttabussen till viken. Skola sen då där vi hade matte, samhällskunskap och idrott! Hade ingen Franska SÅ skönt! Fick redan på lite omdömen på idrotten ligger på ett B!! OMG SOO HAPPY! Trodde det inte var sant när vårna idrottslärare sa det, blev så himla glad! Hon sa att jag hade överträffat mina egna och hennes förväntningar på mig och att jag jobbade på bra på lektionerna osv! Det gjorde seriöst min dag! :D sen efter idrotten drog jag till skolan köpte en smil i kafeterian är skyldig soffan två spänn. efter det till klassrummet hängde där ett litet tag innan jag gick ut i solen med Anna och Denise ett tag innan vi tog våra ben och gick till Enen där bussen sedan anlände.

Sedan väl hemma kom mormor hem hit med nybakt otroligt god limpa som bara hon kan göra! Älskar den så jag åt limpa så sedan efter en halvtimme när det var mat var jag inte alls hungrig....-.- efter det drog jag och mamma fram till frissan där hon fick ta ett hårprov som hon ska testbleka eftersom jag funderar på att gör lite slingor i mitt för tillfället relativt mörka hår! Sen har det inte hänt så mycket mer under denna dag. Hejdåå!
Ååååh en härlig sommarbild!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0