Sportlov - Tisdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår var jag med Brook hela dagen. Vi var ju dock inte så aktiva utan vi låg ocoh kika film heela dagen typ, fast sen blev det en promenad till Brook senare på kvällen. Där var jag kanske i en och en halvtimme eller så. Jag tittade på när hon tog hand om sina hästar osv. eftersom jag vågade inte ens gå in i hagen... hehe. Sen hängde vi på brooks rum och bara töntade runt typ, sen tv och sen drog jag hem när min mamma hämtade mig.

Nu idag har jag endast hunnit med att kika lite vakna med the voice och dator. Vet inte riktigt vad som väntar denna dag? hmm. aja, heejdå! BTW lyssna på låten!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0