söndag

Det här varit en helt normal Söndag = har slöat... Men gårdagen var skitkul dock! Först åkte jag, Soffan och Linnis in till Linnis nya lägenhet som renoveras för tillfället. Den kommer bli så fin den lägenheten när den är klar! Sen efter att vi hade kikat lite i linnis lägenhet gick vi till Viking och käkade sen vidare ner på stan där jag köpte ett par svarta jeans. Efter det drog vi till Linnis lägenhet och chillade/halvsov. sen efter kanske en timme eller nått så hämtade Emelie upp oss där och vi drog hem till henne en stund sen vidare mot Gävle där det först blev donken (köpte en marängswiss) och där efter coffehouse by Geroge (Där snålfikade jag och Soffan = vi drack bara vatten). Sen efter lång väntan så gick vi och köpte snacks, popcorn osv och kika bio. Vi kollade på Cockpit (garva ihjäl mig). Sen skjuts hem av Emelie! Fan va kul det är med lite spontant sådär! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0