Karlstad

Nu tänkte jag skriva lite om hur det var att vara och hälsa på Malin i Karlstad! 
 
Först tog jag och soffan tåget från Sala till katrieholm (det tåget var MYCKET bättre än det som vi fick åka sen), sen bytte vi tåg i Katrineholm så sedan kom vi på tåget som tog oss till Karlstad. Sedan väl framme i Karlstad så blev vi upphämtade av Malin och hennes mamma. Och jag måste väl tillägga att Malin övningskörde, så vi fick oss en liten åktur av fröken Helgman. Hon körde ju helt exemplariskt! Sen handlade vi lite och sen vidare hem till Mallans place! Sen flöt bara tiden förbi alldeles för snabbt! Vi shoppade, vi åkte båtbuss, vi spela minigolf osv. Hade det allmänt chill och fantastiskt måste jag säga! Men en av de bästa sakerna var att vi bodde ute i mallans familjs husvagn vilket gjorde att vi kunde härja och tönta oss hur mycket vi ville utan att störa. Måste göras om! Sen när vi åkte hem så hade Malins mamma fixat jättegoda baguetter till oss som gjorde att det var inte lika svårt att ta tåget hem! Men saknar Karlstad jättemycket det var så himla kul att vara där och umgås med Malin och ha det allmänt asbraa! 
 
Skulle kunna skriva mycket mer men då skulle det bli alldeles för mycket för mig att skriva! Det där är bara en liten del av allt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: .Mallan

Det var underbart att ha er här... Miss u guys <3

2012-08-02 @ 17:01:11
URL: http://malinh.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0