Utvecklande samtal

Veckorna bara flyger förbi hinner knappt med! Det har redan blivit Onsdag och jag har haft utevecklingssamtal idag. Min mentor sa inte så mycket förutom att fråga mig om vad jag ville göra i framtiden efter gymnasiet osv. Sen blev det en sväng till Gävle där de blev lite kinamat och shopping med mor min! Fick med mig en ny BH hem vilket behövdes. Sen drog vi till mina små kusiner som bor i Gävle där vi tittade på lite filmer eller vad man ska kalla det sen dom var i Turkiet. Vill också utomlands!!!!! Sen Ica maxi och vidare hem och nu sitter jag hemma i sängen och nästan somnar... Nu ska jag nog slå på ett o.c avsnitt! SEE YA!
BH:n jag köpte idag! 249:- tror jag den kostade.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0