Nytt år var det ja!

Har inte tänkt så mycket på att det är 2011 känns lite konstigt? Och på nyårsafton var jag framme på skolgården med Eva och Markus? låter lite konstigt kanske? Vad har jag hunnit med så långt år 2011? Ja, jag har varit på bio, umgåtts med Eva och Linnea och haft filmkväll/flummkväll med AnnaXD Tog det i lite stora drag sådär! Men dethär året har jag bestämt mig att försöka att inte se så negativt på allt.. Vilket jag antagligen kommer att få äta upp när jag blir förbannad eller nåt?? Det jag vela komma till är att 2011 ska bli ett bra år, fast det kommer även att vara sorgligt.. Klassen splittras när gymnasiet börjar i höst. Men det är även en start på något nytt och förhoppningsvis bra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0