Test

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: ja

Gnälla: nja, jag vet inte...

Skrika: jadå

Sova: aa

Ha ångest: jaa kanske för ofta?

Skada dig själv med flit: nej

Ta mediciner du inte borde ta: nej

Vilja dö: nej

Drömma mardrömmar: ja, allt för ofta...

Ta droger: nej

Försöka vara annorlunda: ja, man försöker väl att vara normal?

Klä dig i svart: ja, synd nog...

Gå till kyrkan: nej

Röka: nej, har väl hänt någon gång inte bra!!

Ljuga: nja det kan hända, men  i så fall en vitlögn.

Hata folk: Ja ibland..

Lita på folk: Nej, känns som man aldrig kan lita på någon... Kan inte ens lita på mig själv känns det som..


VEM:
Saknar du: jag vet inte...

Vill du döda: ingen

Rörde dig sist: min bror när han sa hejdå och krama mig!
Vill du slå: vet inte? ingen?

Kysste dig sist: pinsamt men har aldrig "kysst" någon.

Kramade du sist: Jag fick en kram kan jag säga av min bror.

Vill du prata med: Ingen

Skrek du på sist: min bror tror jag..

Vill du vara som: Jag vet inte?

Sårade dig sist: kan inte komma på:P

Vill du bli galet full med: inte vet jag? om jag lär välja är det nog med eva och linnea eftersom dom är crazy!

Gjorde dig riktigt glad senast: Jag vet inte kanske eva eller linnea igår vet inte?

Fick du sms från senast: Linnea kanske?:)

Ringde dig senast: Mamma


HAR DU:
För många vänner: Nej,

Förföljelsemani: ?

Tvångstankar: ?
Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: nej

Någon skada: Nej

Färgat håret: Ja det har jag väl.

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Örona?

Egen dator: Skoldatorn?

Bra självförtroende: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Bjudit ut någon: nej

Varit kär:nej

Dumpat någon: nej
Lämnat landet: åkt utomlands en vecka?.

Tuttat eld på nått: ja jag råkade elda upp min älsklingsmössa när jag var liten....

Gjort något olagligt: ja


HUR:
Går du: ?
Svarar du i telefonen: De är karin?

Fördriver du tiden: Är med kompisar sitter vid datorn?

Mycket pengar har du: Lite...

Tjänar du pengar: nej..

Ofta diskar du: ibland

Ofta städar du: En gång i veckan...?

Många stör du dig på: ingen direkt?


TROR DU:
Att du kommer bli något: Jaa, vad annars har livet för mening?
På gud: nej..
På rymdvarelser: Jadå. Töntvarning?

Att folk tycker om dig: Nja..

På ett liv efter detta: Ja

Att fiskar kan tänka: Kanske?

Att du kommer leva länge: Vet inte kanske?


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: ja

2. Är du lycklig?: nej

3. Är du uttråkad?: ja...

4. Är du ledsen?: nja kanske lite dyster?

5. Är du italienare?: Ne

6. Är du cool?: nja?

7. Är du från Irland?: no
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej men dom är förlovade och har varit ett bra tag..?

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja

2. Har du någon gång blivit sårad?: ne

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja jag vetinte?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom : ja

5. Kysst  någon under dom två senaste veckorna : nej

6. Har du haft en hemlig beundrare?: vet inte

7. Är du kär?: nej!

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: ja det är klart!



TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: det lär väl bli Bdb?:P
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Dogs
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner som man verkligen kan lita på.

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekvälll!

7. Pengar eller lycka?: Lycka!
8. Dag eller natt?: Natt

9. Msn eller mobil?: Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit nåt?: Nej

3. Gjort nåt du ångrar?: Ja nått lär det väl finnas

4. Hoppat Bungee Jump?: nej

5. Ljugit för någon du tycker om?: vet inte?

6. Ätit en hel tårta?: nej

7. Gjort bort dig offentligt?: Ja man har väl ramla några gånger...

8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?: Har inget ex?
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Har aldrig haft ett husdjur

10. Velat försvinna?: Ja...


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: mamma ?

2. Telefonsamtalet du fick: mamma ?

3. Personen du var med: Eva och linnea kanske?

4. Roligaste grejen som hänt: Kanske igår

5. Personen du smsade: Linnea

6. Personen du tänkte på: gammelmormor

7. Du skrev till på myspace: ?

8. Du kommenterade: ?

9. Du tillbringade natten med: Eva linnea linda?
10. Du kramade: Skrev det tidigare?


Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha, lite kanske. ;)

2010-10-17 @ 21:02:21
URL: http://theannalife.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0